Studio Royale

Persbericht Open Dag Gravendam 2019

7 mei 2019
PERSBERICHT

Op 18 mei opent Gravendam Bedrijventerrein haar deuren tijdens de Opendag Gravendam 2019 van 11:00-17:00.

Eens in de vijf jaar krijgen we een kijkje achter de schermen bij bedrijven op het bedrijventerrein van Gravendam. En zaterdag 18 mei is het zover! Zo’n 40 bedrijven zetten hun deuren open voor publiek. Van desembroden bakken, tot graffiti spuiten, tot je eigen klok maken of een Formule1 wagen besturen: de activiteiten zijn eindeloos en ontzettend divers.
Daarom is deze open dag een aanrader voor iedere leeftijdsgroep: jonge kinderen kunnen genieten van onder andere een speurtocht, schminken en graffiti; volwassenen kunnen meer leren over de voordelen van ergonomische werkplekken, bakprocessen van desembrood en het taxeren van oldtimers.
Vooral voor jongvolwassenen kan deze open dag heel nuttig zijn: het is een laagdrempelige manier om eens binnen te kijken bij bedrijven. Twijfel je nog tussen twee opleidingen? Dan kun je komen kijken welke beroepen je met die opleidingen zou kunnen uitoefenen, en of dat je wat lijkt! Zoek je een stage? Wie weet zie je een leuk bedrijf en vind je tijdens deze dag een stageplek. Ben je bijna klaar met je opleiding? Grote kans dat je een leuke potentiele werkgever ziet en een praatje met hem of haar kan maken.
De organisatoren van Opendag Gravendam moedigen zowel bezoekers als bedrijven aan om zichzelf te laten zien. Toon wat je doet, zet je deuren voor elkaar open en wees nieuwsgierig!